Jak pracuje nasz serwis? Podstawowe zasady

Przede wszystkim – staramy się iść Ci na rękę i dziękujemy Ci, że to doceniasz.

Dzięki Tobie od wielu lat niemal każdego roku dostajemy wyróżnienia centrali z USA „best service award”.

W jakich godzinach pracujemy?

Nasze biuro pracuje od 9 do 17, od poniedziałku do piątku.

Technicy są w trasach, przy urządzeniach zaczynają zwykle w poniedziałki godz. 12, kończą, by zdążyć jeszcze wrócić, w piątki ok. godz. 15.

Oczywiście, czasem naginamy te reguły, gdy pojawiają się sytuacje kryzysowe – nie obrazimy się, gdy zadzwonisz później czy w sobotę, ale trudne lub niemożliwe może być ustalenie np. wizyty w weekend lub poza wskazanymi godzinami.

Jak się kontaktować

Najlepiej, gdy wszystkie sprawy serwisowe uzgodnisz z koordynatorami: Beatą (500 616 600) lub Łukaszem (735 890 840), wyślesz na maila serwis@sundance.pl.

Wiemy, że czasem Ci wygodniej zadzwonić lub dać znać innej osobie, ale wtedy jest większe ryzyko, że ktoś, kto odbierze Twój telefon np. w samochodzie zapomni przekazać informację. Jesteśmy tylko ludźmi, jeśli zdarzy się nam Cię zawieźć – przepraszamy.

Ustalanie czasu wizyt

Każdego tygodnia robimy tysiące kilometrów po Polsce, musimy przeprowadzać też serwisy własnego sprzętu, szkolić się, raportować itp. więc by to dograć logistycznie i nie nawalić zwykle marszrutę ustalamy tydzień przed przyjazdem do Ciebie.

By nie zajmować Twojego czasu (korki na trasie z Suwałk do Warszawy czy Wrocławia, awarie itp., przedłużające się naprawy, czasem też oczekiwanie na Ciebie) w wielu przypadkach koordynator serwisu ustala z Tobą widełki czasowe – wtorek/środa i orientacyjną porę, jak Ci odpowiada, a technicy już w trasie ustalają z Tobą precyzyjne warunki.

Dziękujemy Ci też za zaufanie, jakim nas niejednokrotnie obdarzasz np. udostępniając sprzęt do serwisu podczas Twojej nieobecności.

Co jeszcze możemy zrobić?

Mamy ambicję, by by serwis Sundance Spas był najlepszym serwisem spa w Polsce. Dlatego przygotowujemy różne dodatkowe informacje, choćby dostępne na tym blogu (np. o planowaniu spa czy dostępie), dbamy o szkolenia w kraju i za granicą, nie skupiamy się też tylko i wyłącznie na samych minibasenach spa. Bezpośrednio lub poprzez sieć współpracowników zajmujemy się też serwisem saun, łaźni parowych, basenów, fontann.

Jeśli masz do nas pytania, wskazówki,  jak możemy poprawić nasz serwis – zapraszamy do korespondencji: serwis@sundance.pl i dziękujemy 🙂

Powiązane:

Kategorie:
Zgoda na pliki cookie z Real Cookie Banner